Заказывайте онлайн!
Если Вы не уверены в выборе или сомневаетесь - наши специалисты бесплатно проконсультируют вас и помогут выбрать. Вы всегда можете задать вопрос по телефону

Рабочее время консультантов интернет-магазина:
ПН - ПТ: с 9:00 до 18:00
Офис: (067)260-37-84
Магазин/Склад: (095)414-56-54
Приём заказов онлайн, круглосуточно!

Возврат и обмен

Шановні покупці!
 

     Весь асортимент представлений на нашем сайті, є товаром належної якості і підлягає обміну або поверненню на протязi 14 днів з моменту його отримання, при дотриманні певних умов:  

 
1) Товар не був у вживанні, не має слідів використання споживачем: подряпин, сколовши, потертостей, плям;
2) Повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка, та всі упаковки, і заводська маркіровка; 
3) Товар зберігає предпродажний стан, вигляд і свої споживчі властивості. 
 
Для повернення або обміну, Ви можете звернутися на електронну пошту: sadownikua@gmail.com (або дзвонiть на номери телефонів вказані на сайті).  
Транспортні витрати при поверненні або обміні товару, за рахунок покупця! 
Відправляти посилку необхідно Новою Поштою, обов'язково БЕЗ післяплати: кур'єр не в праві перевірити товар і відправити Вам післяплату.
 
При поверненні товару, на протязi 7 днів після отримання нами посилки і перевірки товару, кошти перераховуються на наданих Вами банківські реквізити: бажано на номер карти відкритою в банці "ПриватБанк".  
 
Обмін товару відбувається в перебігу 3-х днів після його здобуття нашим кур'єром на відділенні Нової Пошти.

Просимо Вас уважно ознайомитися із статтею Закону України «Про захист прав споживачів», який стосуються випадків, що вимагають повернення товару або його обміну. Відповідно до законодавства України, а саме Закону України «Про захист прав споживачів», існують певні умови, стосовно ситуацій обміну або повернення придбаного товару неналежної якості:

Придбання товару неналежної якості: Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виготівника товару, впродовж гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим або недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виготівника, після його усунення виявляється знову по незалежних від споживача причинах і при цьому наділений хоч би однією з наступних ознак: 


а) він взагалі не може бути усунений;

б) на його усунення потрібний більше чотирнадцяти календарних днів;

в) він робить товар істотно іншим, чим передбачено в договорі.

 

При необхідності перевірки якості товару може бути вироблена експертиза авторизованим виробником Сервісним Центром, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. У відповідності с п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня здобуття від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

 

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню при його наявності, а в разі його відсутності — в двомісячний термін з моменту подачі заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей.

Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не виробляється. В разі заміни товару на такій же іншої марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками в разі підвищення ціни виробляється виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості під час покупки.

Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше чим впродовж семи днів. Розрахунок із споживачем в разі підвищення ціни на товар виробляється виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі пониження ціни – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Придбання товару належної якості: Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право впродовж 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов формою, габаритам, фасону, квітну або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи. 
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше чим впродовж семи днів.

Вимоги споживача розглядаються лише після пред'явлення товарного чека, підтверджуючого покупку, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона, а в разі придбання товару неналежної якості — за наявності акту (з круглим друком) авторизованого виробником Сервісного Центру з фіксацією факту про наявність «істотного недоліку» в придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливий лише при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

• з моменту придбання товару, що не має істотних недоліків, прошло більше 14 днів;

• товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;

• при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;

• відсутній документ, підтверджуючий факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.

 

Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 3 ст. 4 Закони України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виготівником (продавцем) документації на товар;

2) у разі потреби роз'яснення умов і правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виготівникові) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, який виконує їх функції;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися умов (вимог, норм, правив), встановлених виготівником товару в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виготівником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товаром такого роду. 

 

Повний текст документа ЗАКОНА УКРАЇНІ Про захист прав спожівачів ТУТ

 

Приємних покупок!

В начало